FOLLOWERS

Friday 8 March 2013



BUANG MARAH TU. KITAKAN KAWAN.


Bismillah.. Assalamualaikum readers.
malam ni just buat entri pendek.
ada maksud. cuba baca. nanti faham.
senyum :)

ini masalah org yg ada penyakit hati.
 melihat kebahagiaan org lain.
 sesuatu yg buruk akan menimpa org yg tidak disukai.
 mereka-reka fitnah.
porak perandakan sesebuah hubungan sehingga menimbulkan benci antara dua pihak.
 perangai talam dua muka. dihadapan berakhlak mulia, dibelakang hak tuih ludah kahak kat muka dia. 
sudah la awak, buangkan marah itu. tak ada guna kita berdendam.
awak tau tak? walaupun awak tak suka saya. sekali awak benci.
10 kali saya cinta dgn awak.
dua kali awak tak suka.
10 darab 2 saya beri hati saya pada awak.
jangan la marah marah lagi,
jangan la cemburu cemburu lagi.
saya risau, awak mati muda. tekanan darah tinggi sbb terhidap penyakit jantung.
alangkah indah.
bila saya bahagia. awak tumpang gembira.
bila awak bahagia. saya pun tumpang ceria.
saya sebut nama awak. awak sebut nama saya.
saya doakan awak. awak pun doakan saya.
kita kawan lagikan? dulu, kini and selamanya. In Sya Allah.

untuk semua yg sedang bergaduh and bermusuh. hidup ni terlalu singkat untuk membenci.

ubatkan hati mu itu. cintailah apa yg ada.
hargailah apa yg tertinggal.

*pesanan untuk diri sendiri juga*

19 comments: