FOLLOWERS

Thursday 8 May 2014

SWEET MEMORIES OF US.

salam! =) 
IT MATTERS | via Tumblr
" Jujur, aku dah tak sayang kau sangat sangat,
tapi, aku takkan benci kau sebab ntah. aku tak boleh.
 tak sayang tak bermakna benci. "
walaupun kau dengan aku maybe dah takde apa apa relationship yang special sekarang.
aku rasa lega and bertuah sangat sebab we're still friend.
tak gaduh. tak benci.

just because aku tahu both of us dah boleh berfikir secara matang tentang hal ni.
aku rasa, keputusan yang kita buat ni betul.
maksud aku, kita patut focus dalam academic masing masing.
lepas kita dah berjaya. barulah boleh belajar erti cinta.
kalau dah jodoh, tidak kemana lah.
betul tak?

well,
sesungguhnya ajal maut. rezeki. masa depan. jodoh. hanya Allah yang tahu.

jika satu hari nanti, kau akan ke Paris. dan aku akan ke London.
then dengan kuasa Allah kita berjumpa.
itulah dinamakan jodoh.

tapi, jika kita berjumpa and hati salah seorang dari kita sudah dimiliki.
anggap sahaja ini takdir daripada Allah.
ada hikmah kenapa ni semua terjadi.

Likes | Tumblr

mungkin,
Allah dah sediakan sesuatu yang jauh lebih baik untuk kita.
siapa tahu kan?

No comments:

Post a Comment