FOLLOWERS

Tuesday 3 September 2013

MEMORY GONE.


hati, sabar ya? selagi kau boleh pendam. kau pendam.
air mata, tolong jangan mengalir. kau kena kuat.
kenangan, tolong jangan padam.
sebab kau, satu satunya sebab kenapa aku boleh bertahan.


satu hari nanti, dia yg dulu akan datang balik
satu hari nanti, kau takkan pendam rasa sakit.
satu hari nanti, air mata kau takkan perlu mengalir lagi.
satu hari nanti, kau dah tak perlu berpura pura senyum.


tipulah, kalau aku tak terasa nak buat dia sakit macam mana dia buat aku rasa sakit.
tapi still, aku tak sanggup nak balas sikit pun.
aku taknak dia sakit. lagi lagi sakit sebab aku.
satu hari nanti dia akan datang balik.
awak, tolong jangan ambil masa yang terlalu lama untuk datang balik.
saya takut, awak yang sekarang, akan buat saya pergi..

No comments:

Post a Comment